A XXI. század emberének legfontosabb munkaeszköze az alkalmazott informatikai rendszer. A szakterületen megteremtett értéket, legyen az termék vagy szolgáltatás, értékesíteni, leszállítani és az eredményt megőrizni IT nélkül ma már lehetetlen. A versenyképesség egyik feltétele a megbízható és fejlett informatika. A piacon maradáshoz a szakterület fejlesztését össze kell hangolni az IT fejlesztésével és megbízhatóan kell tudni üzemeltetni. A meghibásodások kezelését tervezhetővé kell tenni, ebben segít Önnek a Printer Service Kft.
Igény esetén teljeskörű rendszergazdai feladatok ellátását is vállaljuk.
Az IT rendszer átvétele előtt, minden esetben alapszintű követelményként kezeljük és biztosítjuk a megfelelő alapinfrastruktúrát, az elsődleges és másodlagos biztonsági mentési stratégia kialakítását (zsarolóvírusok elleni egyetlen hatásos védelem!), a hibátlan router és tűzfalkonfigurációt, az endpoint-antivirus megoldást és a szünetmentes tápellátást, amik garantálják a rendszer stabil és megbízható működését.
Adatbiztonság
Az idő pénz tartja a régi mondás, ma már ezt ki kell egészíteni azzal, hogy az adat is pénz! Biztonsági mentések, vírusvédelem, szoftver frissítések és jogosultságok kezelése nélkül nincsenek biztonságban az adataink.
Szolgáltatásaink
Zsarolóvírusok elleni védelem
Reméljük, hogy Ön még csak hírből ismeri az elmúlt években megjelent újfajta informatikai kártevőket a zsaroló vírusokat. Világszerte irodaházak, gyárak és kórházak váltak működésképtelenné a vírus következtében és a fertőzések száma óráról – órára növekszik.
A hagyományos vírusvédelmi szoftverek ezzel a veszéllyel szemben hatástalanok, mert ez a károkozó egy új technológiára épül. Az operációs rendszerekbe beépített megoldások 60-70%-os biztonságot jelentenek a zsaroló vírusok elleni védelemben. Ez a helyzet egy vállalkozás számára egyet jelent a Damoklész kardjának esetével.
Hálózatfejlesztés
Megbízható hálózat nélkül értelmetlen bármiféle informatikai fejlesztéssel foglalkozni. Cégünk vállalja optikai és csavart érpáras strukturált hálózatok kiépítését akár 25 év garanciával. Az elvégzett munkáról részletes tervrajzot és mérési jegyzőkönyvet készítünk.
Átalánydíjas szolgáltatásunk elemei
Ügyfélszolgálat
Biztosítja az ügyfelek folyamatos informatikai üzemmenetének támogatását. Fogadja az ügyfelek megkereséseit, ütemezi a karbantartási és frissítési feladatokat. Elkészíti a havi jelentéseket. Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről. Szerződött ügyfeleinknek a leggyorsabb megoldások egy kézben tartása a felmerülő problémákra. Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés. Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és a IT szervezet között. Hétköznapi nyelvre fordítja az informatikai szakzsargont. Szaktanácsadás az üzleti munkafolyamatok maximális hatékonyságáért. Támogatja az üzletvitel és az IT folyamatok mentén létrejövő változásokat.
Távfelügyelet
Gyors segítség a legjobb segítség! Fennakadás esetén szakképzett kollégáink 10 percen belül távoli hozzáféréssel elhárítják a problémát. A fennakadásokat és nagyobb problémákat megelőzendő, kollégáink a háttérben rendszeresen ellenőrzik a felhasználók számítógépeit és az elvégzett munkákról havi jelentést küldenek.A monitoring rendszerrel rendelkező Ügyfeleinknél az általános karbantartáson túl megelőző intézkedéseket is végrehajtunk. A rendszer riasztásai és különböző értesítései alapján ugyanis következtetni lehet a jövőben várható hibákra. A tényleges meghibásodások jelentős részét így még azok megjelenése előtt kiküszöböljük.
Biztonsági mentések kezelése, felügyelete
A vállalat által az évek vagy évtizedek alatt létrehozott adatok a cég vagyonának fontos részét képezik ezért ez az informatikai üzemeltetési szolgáltatás legfontosabb eleme. A szolgáltatás indulásakor a biztonsági mentési stratégia kialakítása, az ütemezett karbantartások alkalmával a mentési folyamatok ellenőrzése. Több évtizedes informatikai üzemeltetési tapasztalat alapján kijelenthető, hogy az adatokra leselkedő legnagyobb veszélyt úgy hívják, hogy emberi tényező. Ez lehet szándékos vagy vétlen törlés valamint lehet egyszerű vagy zsarolóvírus bevitel. Ezek ellen védekezni korszerű vírusvédelmi megoldásokkal valamint biztonsági mentési és rendszer visszaállítási stratégiával lehet.